Wednesday, December 12, 2012

Gel Herba Ubat Tahan Lama Dan Berkesan Untuk Rawatan Lelaki Cepat Pancut

Gel Herba Ubat Tahan Lama Dan Berkesan Untuk Rawatan Lelaki Cepat Pancut

Anda mengalami masalah cepat pancut ketika melakukan seks dengan isteri??
Tahukah anda, Masalah pancutan pra matang ini akan menyebabkan isteri anda berasa jemu untuk melakukan hubungan seks dengan anda.. Ini kerana, kepuasan seks adalah satu perkara yang sangat penting bagi setiap kaum wanita apabila berada di atas ranjang..

Inilah juga salah satu punca yang menyebabkan isteri-isteri mencari kepuasan mereka sendiri tidak kira dengan apa cara sekali pun.. Ade juga sesetengah isteri sangup melakukan hubungan seks dengan lelaki bangladesh kerana mereka lebih kuat berbanding suami sendiri..

Haruskah perkara ini dibiarkan??

Satu jalan penyelesaian.. Ubat dan rawat diri anda sekarang.. Dapatkan LIBIDO GEL hari ini..

Libido gel adalah gabungan herba yang baik dan berkesan untuk merawat masalah saraf zakar lelaki yang lemah dan cepat pancut.. Sapukan libido gel pada zakar anda, biarkan 10 minit dan bilas dengan air yang bersih..

Setelah itu, barulah anda bersama dengan isteri. anda akan dapat rasai kelainan yang ketara pada zakar anda. Zakar anda akan menjadi lebih tegang, besar, kuat dan tahan lama..

Jadi, jangan tunggu lagi.. Dapatkan Libido hari ini juga.. Rawat diri anda sekarang..

Harga Libido gel RM79.. percuma kos penghantaran guna pos laju..

Cara membuat tempahan:

1. Buat bayaran RM79 ke akaun Maybank atau CIMB Bank, akuan atas nama MOHD ALIFF ABDULLAH..

    Acc Maybank: 155015213033
    Acc CIMB: 05060150404525

2. Smskan Maklumat yang di perlukan ke 0172685357:

Produk(LBG), Nama, Alamat, Jumlah Bayaran, Nama Bank, Tarikh Bayaran, Waktu Bayaran


Makluamt Lanjut:
Hubungi 0172685357(Aliff)
website: http://kuasalelaki.com/libidogel/ 







Thursday, December 9, 2010

WANITA TUA SEKS MUDA


Ada seorang wanita yang luar biasa pelik tapi benar. Orang panggil dia Mak Jah. Mak Jah sorang janda yang sangat terkenal di seluruh kampung. Suaminya telah meninggal dunia hampir 25 tahun. Umur Mak Jah dalam linkungan 60 tahun. Dia tinggal sorang diri kerana anak-anak sibuk bekerja di Bandar.

Mak Jah sangat di gemari dan diminati semua jejaka kampung tidak kira tua, muda, duda, atau pun suami orang. Kemana saja Mak Jah pergi, pasti ramai jejaka yang memandang dan cuba memikat Mak Jah. Walaupun Mak Jah sudah berusia tetapi, wajah dan susuk tubuh Mak Jah seperti anak dara yang masih belum di sentuh oleh lelaki. Buah dada Mak Jah yang besar dan membonjol di dada serta senyuman manis Mak Jah membuatkan semua jejaka kampong melanggar tiang elektrik kerana terpegun dengan keayuan Mak Jah.

Ade juga jejaka kampong yang cuba bawa Mak Jah tido di hotel kerana hendak merasai tubuh seksi Mak Jah yang menghairahkan semua lelaki. Menurut pengalaman jejaka itu, tubuh mak jah yang bogel mengalahkan gadis 20an, buah dada tegang dan besar, kulit yang tegang dan licin serta wangian Mak Jah sangat menggoda dan menghairahkan. Yang paling menarik, faraj Mak Jah sempit macam baru nak pecah dara. Jejaka tu je yang tak mampu nak bertahan lama. Baru 2 minit dah terpancut sebab faraj mak jah terlalu sempit.

Sebelum bersama Mak Jah, jejaka tersebut ternampak makjah memasukkan sesuatu macam bentuk zakar lelaki di dalam faraj Mak Jah. Dalam beberapa minit kemudian, Mak Jah keluarkan kembali benda yang di dalam farajnya dan terus masuk kebilik air. Terdengar bunyi air seperti Mak Jah sedang mandi. Tidak lama kemudian Mak Jah keluar dari bilik air dalam keadaan bogel. Jejaka tersebut terperanjat melihat tubuh bogel Mak Jah yang sangat seksi dan menghairahkan. Belum menyentuh Mak Jah tetapi batang jejaka tersebut telah menegang keras seperti nak mengeluarkan air kerana terlalu ghairah dan stim melihat tubuh yang seksi Mak Jah tanpa pakaian.

Sebelum Mak Jah naik ke katil, Mak Jah memakai 1 wangian di leher, lurah buah dada dan di celah peha kiri dan kanan. Wangian Mak Jah menggoda dan menghairahkan jejaka tersebut. Jejaka tersebut terus menggaul tubuh Mak Jah setelah Mak Jah baring di sisinya, kerana terlalu gelojoh, jejaka tersebut terus memasukkan batangnya ke dalam faraj Mak Jah. Faraj Mak Jah sempit dan ketat. Tak sampai 2 minit, jejaka tersebut telah terpancut.

Mak Jah hanya tersenyum dan bangun mengambil sesuatu di dalam begnya. Mak Jah mengeluar 1 botol kecil warna hitam dan memicit keluar gel berwarna coklat ke jarinya dan menyimpan kembali botol tersebut. Kemudian menyapukanya ke batang jejaka tersebut sambil mengurut-urut manja batang jejaka tersebut. Bila sudah tegang, Mak Jah meminta jejaka tersebut pergi basuh batangnya. Sesudah itu, Mak Jah manarik tangan jejaka tersebut baring di katil. Mak Jah terus menghisap batang jejaka tersebut dengan rakus. Kemudian Mak Jah baring kembali dan meminta jejaka tersebut memasukkan batangnya ke faraj Mak Jah. Jejaka tersebut berasa lebih bertenaga dan batangnya seperti lebih besar dan kuat. Mak Jah Menjerit-jerit kesedapan.

Hampir 20 minit jejaka tersebut mampu bertahan sebelum melepaskan pancutan kedalam faraj Mak Jah. Kerana keletihan, jejaka tersebut terus terbaring di atas dada Mak Jah yang pejal dan tegang tu. Tiba-tiba jejaka tersebut merasakan batang yang masih didalam faraj Mak Jah menegang kembali. Jejaka tersebut terus mendayung kembali sambil menghisab buah dada Mak Jah. Kali ini, jejaka tersebut mampu bertahan lebih lama dan terasa air Mak Jah telah tumpah berkali-kali. Dalam lebih kuarng 45 minit, jejaka tersebut melepaskan air pancutan ke dalam faraj Mak Jah. Lagi sekali jejaka tersebut keletihan dan terus jatuh tergolek di sebelah Mak Jah. Mak Jah seperti telah terlena keletihan. Sambil meramas-ramas buah dada Mak Jah, jejaka tersebut berfikir, crim apakah yang mak jah sapu di batangnya sehingga dia mampu bertahan lebih lama. Kerana terlalu asyik berfikir, jejaka tersebut tertido.

Apabila terjaga pada keesokkanya, jejaka tersebut melihat Mak Jah sedang duduk di sisi katil sambil memasukkan benda semalam yang seperti zakar lelaki ke dalam faraj Mak Jah. Jejaka tersebut bangun terus memeluk Mak Jah dari belakang dan mencium leher Mak Jah yang masih lagi wangi dan menggoda. Jejaka tersebut menanyakan, ape benda yang di masukkan ke dalam faraj tu? Camne cara Mak Jah jaga badan dan faraj Mak Jah?? Kalah anak dara.

Mak Jah hanya tersenyum dan bangun pergi mengambil begnya. Selepas itu, Mak Jah mengeluarkan 1 botol warna merah jambu, 1 botol warna putih, dan 1 botol kecil warna hitam. Mak Jah menerangkan, lelaki dan wanita adalah 1. Saling memerlukan antara satu sama lain. Jadi untuk menjadikan diri kita lebih di sayangi haruslah pandai jaga badan. Yang dalam faraj Mak Jah ni, namanya, Tongkat Ajimat Madura untuk ketatkan faraj Mak Jah semula. Yang botol pink ni. Thanyaporn, untuk menaikan susuk tubuh Mak Jah dan membesarkan dan menganjalkan buah dada Mak Jah. Yang minyak wangi mak jah pakai semalam namanya Mystique Swiss. Wangiannya menggoda dan memikat orang di sekeliling kita. Kamu sendiri tak tahan bila tengok tubuh Mak Jah dan bau minyak wangi Mak Jah kan?? Terus terkam Mak Jah. Jejaka tersebut hanya tersenyum dan bertanya pula tentang crim yang di sapu pada batangnya semalam.

Mak Jah menerangkan, namanya Libido Gel, untuk jejaka tersebut bertahan lebih lama dan menguatkan zakar. Sebabtu jejaka tersebut mampu bertahan 20 – 45 minit. Mak Jah menyuruh jejaka tersebut mengambil botol putih yang di keluarkan Mak Jah tadi. Mak Jah menerangkan, ini Vimax Herb untuk besarkan, panjangkan, dan kuatkan batang jejaka tersebut untuk lebih lama dan puas di ranjang. Jejaka tersebut harus makan sebiji sehari selama 30 hari. Mak Jah memberitahu, orang perempuan sukakan lelaki yang batang kuat, besar dan tahan lama. Mak Jah menghadiahkan Vimax Herb dan Libido Gel tu pada jejaka tersebut.

Sebelum daftar keluar dari hotel, sempat juga jejaka tersebut menggaul tubuh seksi Mak Jah dan jejaka boleh bertahan 30 minit pada round pertama selepas menguna libido gel yang Mak Jah beri padanya. Sebelum pulang, Mak Jah berpesan, jumpa lagi di hotel tersebut selepas sebulan untuk merasai kehebatan batang jejaka tersebut selepas 30 hari makan vimax herb.

Setiba sampai di rumah, jejaka tersebut sentiasa mengingati pesanan Mak Jah dan makan vimax herb setiap hari. Selepas 2 minggu, jejaka tersebut merasakan seperti ade perubahan pada zakarnaya dari segi saiz dan panjang. Jejaka tersebut tidak sabar menunggu sebulan untuk berjumpa dengan Mak Jah.

Masa berlalu sangat cepat. Hari yang di nantikan telah tiba. Jejaka tersebut membawa Mak Jah ke hotel di Bandar seperti mana yang telah di janjikan. Kali ini jejaka tersebut membawa Mak Jah menaiki motor. Terasa bonjolan buah dada Mak Jah yang besar dan tegang menonjol-nonjol di belakang jejaka tersebut. Setiba di hotel, selepas daftar masuk, jejaka tersebut tidak sabar-sabar untuk masuk kebilik hotel.

Masuk je ke bilik hotel, jejaka tersebut terus menerkam Mak Jah dan membuka semua baju Mak Jah dan membaringkan Mak Jah di atas katil. Mak Jah hanya mendiamkan diri dan tersenyum melihat jejaka tersebut. Seluruh badan Mak Jah di gaul jejaka tersebut. Dari mulut, leher, buah dada, perut dan faraj Mak Jah jejaka tersebut cium, jilat, dan gigit. Mak Jah membaringkan pula jejaka tersebut dan membuka baju dan seluar jejaka tersebut. Dengan lembut, Mak Jah, mengusab-ngusab batang jejaka tersebut dan mengatakan batang jejaka tersebut telah besar dan panjang sedikit dari bulan lepas.

Mak Jah menghisab batang jejaka tersebut. Terasa batang jejaka tersebut semakin menegang dan keras. Kerana tak tahan tahan, jejaka tersebut terus membaringkan Mak Jah dan memasukkan batangnya ke dalam faraj Mak Jah. Mak Jah menjerit sakit dan kesedapan. Mak Jah menyatakan batang jejaka tersebut lebih besar dan keras. Jejaka tersebut mendayung perlahan-lahan punggungnya kedepan kebelakang. Mak Jah kekejangan beberapa kali mengeluarkan airnya kepuasannya. Jejaka tersebut masih bertahan dan meneruskan dayungannya sambil menghisab buah dada Mak Jah yang besar dan tegang.

Semakin lama, semakin laju dayungan jejaka tersebut. Mak Jah mengerang kesedapan. Tidak lama kemudian, jejaka tersebut mengeluarkan air pancutannya ke dalam faraj Mak Jah. Jejaka tersebut kagum kerana dia mampu bertahan 50 minit pada round pertama. Mak Jah menyatakan dia telah 6 kali klimaks sebelum jejaka tersebut capai kemuncak kepuasan. Jejaka tersebut kagum dengan Mak Jah, walaupun telah berusia tetapi mempuyai tubuh dan jiwa muda. Itulah pengalaman jejaka kampong bersama dengan wanita umur tua jiwa muda.